ویلا ساحلی در شهرک قصر دریا کد ۵۲۴۱

قیمت تماس بگیرید
  • متراژ زمین:
    380 متر
  • موقعیت مکانی:
    شهرکی
  • نوع سند:
    تک برگ
  • نوع ساخت:
    دوبلکس
  • متراژ بنا:
    230 متر
  • تعداد خواب:
    3
  • تعداد پارکینگ:
    3
  • عمر بنا:
    2 سال
امکانات
کنار دریا
شومینه
با تمامی لوازم منزل
سالن ورزشی شهرکی
مبلمان
کابینت MDF
پکیج
کولراسپیلت 4 دستگاه
پارک بازی شهرکی
باربی کیو
چشم انداز زیبا
محیطی آرام
توالت فرنگی
نزدیک به شهر
گاز رومیزی
مبله کامل
حیاط سازی
هود
نزدیک مرکز خرید
نور مخفی سقف
آیفون تصویری
نشیمن
درب ضد سرقت
پارکینگ
منبع آب
پنجره دو جداره
کمد رختخواب
سه خواب مستر
نورپردازی
شوفاژ
نگهبانی 24 ساعته
موتورخانه هوشمند
آب
برق
گاز
توضیحات

خرید ویلای ساحلی در شهرک قصر دریا محمودآباد

اگر تصمیم به خرید ویلا ساحلی در شهرک قصر دریا محمودآباد دارید ، پیشنهاد می کنیم این نوشته را با دقت کامل مطالعه بفرمائید.

ما سعی کردیم بطور دقیق در مورد خرید این ویلای ساحلی در شهرک قصر دریا محمودآباد اطلاعات کاملی را منتشر کنیم تا شما خریدار محترم بتوانید با بررسی کامل ، انتخابی شایسته را در شمال کشور داشته باشند.

قدم نخست بمنظور خرید ویلای ساحلی در شهرک قصر دریا  محمودآباد ، با توجه به معیارهای خرید شما، جستجوی مناسب و پیدا کردن چند مورد می باشد. بعد از یافتن چند گزینه برای ویلای ساحلی با توجه به معیارهای شخصی تان، زمان آنست که با بررسی جامع و کامل ، بهترین ویلا ی ساحلی را انتخاب نمائید.

مشاورین املاک زوجان با توجه به تجریباتشان می توانند در انتخاب گزینه مناسب به شما مشتری گرامی، مشاوره هایی  بدهند که مطمئنا بسیار موثر واقع خواهد شد.

لطفا توجه فرمائید که مشاوره های گروه مشاورین املاک زوجان کاملاً بی طرف بوده و براساس موارد اعلام شده از طرف شما مشتری گرامی، این مشاوره های خرید داده می شود، پس تا آنجا که می توانید معیارهای تان را دقیق اعلام فرمایید تا بتوان در کمترین زمان به گزینه مناسب دست پیدا کنیم.

همت گماشته شده است اطلاعات جامع و کاملی در زمینه خرید ویلا ساحلی در محمودآباد در وب سایت مشاورین املاک زوجان نوشته شود تا خریداران گرامی بتوانند براحتی به این اطلاعات دسترسی داشته باشند تا بعد از انتخاب گزینه مناسب، بهمراه مشاورین این مجموعه ملک مورد نظر را از نزدیک و حضوری ببینند و خریدی مطمئن را تجربه کنند .

 

مشخصات زمین و بنای ویلا ساحلی در شهرک قصر دریا محمودآباد

در زمینی بمساحت ۲۲۰  مترمربع و بنایی دوبلکس بمساحت ۱۵۰ مترمربع ، درون شهرکی ، این ویلای ساحلی درهمجوار شهرک خانه دریا واقع شده است.

 

مشخصات نمای بیرونی ویلا و حیاط سازی

بنای ساختمانی این ویلا ی ساحلی در شهرک قصر دریا محمودآباد ، دارای پنجره های نورگیر و نمای کلی ویلا با ترکیب رنگی شکیل کنار هم چیده شده اند، و نیز شامل حیاط سازی باسلیقه،  فضای سبز، باغچه و نورپردازی می باشد. این ویلا ی ساحلی با  نورپردازی فضای بیرونی ویلا جلوه ی زیبایی به آن داده است.
این ویلا ساحلی دارای منظره ی فوق العاده  نیز می باشد که حس خوب خرید این ویلا ساحلی را دو چندان می نماید .

 

پذیرایی

پذیرایی این ویلا ساحلی در شهرک قصر دریا محمودآباد بسیار زیبا و دل باز می باشد که با استفاده از متریال هایی همچون چوب دارای ظاهری جذاب می باشد.

 

آشپزخانه

این ویلا ساحلی در شهرک قصر دریا محمودآباد دارای آشپزخانه ی مجهز و شیک با کف پارکت و دارای  امکاناتی همچون هود ،کابینت تمام MDF   ، سینک و گاز ۵ شعله می باشد .

 

اتاق خواب

این ویلا ی ساحلی در شهرک قصر دریا دارای ۳ اتاق خواب بوده که ۳ خواب آن مستر بوده و در ۳ اتاق کمد دیواری تعبیه شده است . لازم به ذکر است که در اتاق مستر،  سرویس بهداشتی و حمام به صورت مجزا برای راحتی ساکنین وجود دارد.

 

 

سایر امکانات ویلا

از دیگر امکانات این ویلا ساحلی می توان به انشعابات متصل (آب ، برق ، گاز)  و آیفون تصویری اشاره کرد.

همچنین لازم به ذکر است که این ویلا شهرک قصر دریا به صورت تمام مبله به مشتری محترم تحویل داده می شود.

 

مشخصات شهرک

شهرک مورد نظر در یک زمین۱۰هکتاری در قطعات با متراژهای یکسان بوده و برخلاف دیگر شهرک ها ، مشاعات در سند قید نشده و زمین خالص است و در حال حاضر حدود ۴۸۰ویلا ساحلی موجود بوده و دارای سند تک برگ و پایان کار و پروانه ساخت می باشند.
از نکات مهم شهرک فاصله مناسب ویلاها از هم ، جانمایی درست ویلاها در کنار هم ، محیطی دنج و تهرانی نشین می باشد.
و از امکانات شهرک می توان به نگهبانی ۲۴ ساعته ، ساختمان سرایداری ،  درب ریموت دار ، فضای سبز ، مسیر پیاده روی برای ساکنین شهرک   و … اشاره نمود .

از محاسن خرید ویلا ساحلی در این شهرک ، مسافت کم با جاده اصلی بوده که به دلیل اختلاف ارتفاع دید خوبی نسبت به دریا و ساحل دارد و فاصله تا نزدیکترین مرکز تفریحی و خرید کمتر از ۲ دقیقه است و از سویی دیگر فاصله این شهرک تا دریا را با کمتر از ۱ دقیقه پیاده روی می توان طی کرد و از جایگاه دریا استفاده نمود و در این مکان تفریحی و توریستی همه نوع امکانات رفاهی از قبیل سوئیت و کافی شاپ و جت اسکی و سایر امکانات رفاهی وجود دارد.

 

 

قیمت

قیمت پیشنهادی مالک برای خرید این ویلا ساحلی در محمودآباد با توجه به توضیحات داده شده   ۶ میلیارد تومان می باشد . سعی بر این است که برای خریداران واقعی در هنگام خرید ویلا ساحلی در محمودآباد تخفیفات ویژه در نظر گرفته شود و نهایتا قیمت واقعی توسط مالک تعیین می گردد. پیشنهاد ما به شما این است که حتما بعد از بازدید از موارد مشابه در رنج قیمت ، این ویلا را نیز مد نظر داشته باشید . گرچه به احتمال زیاد خرید این ویلا ساحلی در محمودآباد، یکی از گزینه های ارزشمند برای شما خواهد بود .

 

مشخصات شهر محمودآباد

شهرها و مناطق زیبای استان های شمالی انتخاب اول گردشگران بوده و از اولویت های اصلی  خرید زمین هستند .

شهر ساحلی محمودآباد یکی از قشنگ ترین و پر گردشگرترین شهر های استان مازندران می باشد، محمود آباد اولین شهر ساحلی استان مازندران از جاده هراز می باشد که به جهت ساحلی  جلگه ای و سرسبز بودن و همچنین کم بودن فاصله کوه و دریا بسیار توریستی می باشد. شهر محمودآباد با دارا بودن مراکز زیبای رفاهی و گردشگری ، بازار های محلی و بازار ماهی دیدنی و زیبا که زبانزد می باشد و همچنین بعنوان نزدیکترین شهر ساحلی به پایتخت ، وجود فرودگاه توریستی ، نزدیکی به بندر و …  به شهری اکازیون تبدیل شده است .

مناطقی همچون شهرک ساحلی خانه دریا ، شهرک ساحلی قصر دریا ، چهار محل ، حربده ، سیاهرودسر ، دریاسر ، رودپشت ، بیشه کلا ، ملا کلا ، خشت سر ، اهلم و … از مناطق تهرانی نشین این شهر می باشند.

استرس زندگی و فشار های ناشی از زندگی در شهر های بزرگ باعث شده است هموطنان به فکر خرید زمین ساحلی در محمودآباد باشند تا بتوانند در اوقات فراغت از آرامش و آسایش این شهر زیبا و ساحلی لذت ببرند . در واقع از دلایل اصلی کوچ کردن افراد ساحل زیبا، طبعیت بکر و جاذبه های تفریحی آن است که دلیلی شده است روز به روز افراد زیادی برای خرید زمین به شمال کشور مهاجرت کنند . منطقه توریستی محمودآباد و روستاهای اطراف آن امکان خرید هر نوع زمینی را با هر سلیقه ای فراهم می سازد . قابل توجه است که در گزینه های خرید ، زمینهای لوکس و لاکچری ساحلی با ویو دریا نیز وجود دارد که تا کنون افراد زیادی به عنوان یک ملک ماندگار از این نوع زمین ها خریداری کرده اند. از معروفترین شهرهای شمال برای خرید زمین می توان به محمودآباد، ، سرخرود، بابلسر،  چالوس ، رویان ، متل قو ، نمک آبرود و رامسر اشاره کرد که در میان این شهرها محمودآباد به دلیل بعد مسافت و نزدیکترین شهر ساحلی به پایتخت از سایر رقیبان پیشی گرفته و یکه تاز میدان است .

 

 

اگر قصد خرید ویلا ساحلی در محمودآباد را دارید با ما همراه شوید

 

  • اختصاص بودجه ی مشخص برای خرید ویلا ساحلی در محمودآباد : اولین قدم برای خرید ویلا ساحلی در محمودآباد جستجوی کافی و اختصاص حداقل و حداکثر بودجه است . با این کار تمامی ویلاهای ساحلی در محمودآباد که کمتر و یا بیشتر از حد مورد انتظا ر شما می باشند به طور خودکار حذف می شوند و در واقع ما جستجوی هدفمندی را تجربه می کنیم و راحت تر به نتیجه خود می رسیم .

 

  • توجه به مواد و متریال بکار رفته در بنای ساختمان و طراحی ویلا ساحلی در محمودآباد : هنگامی که یک ویلا ساحلی در محمودآباد متناسب با بودجه و سلیقه خود را پیدا کردید باید به طراحی ساختمان و زاویه تابش خورشید و جهت وزش باد را نیز در انتخابتان مدنظر قرار دهید و صد البته شهرکی و غیر شهرکی بودن ویلا ساحلی در محمودآباد را نیز مد نظر قرار دهید . در نهایت نیز کیفیت مواد و متریال های به کار رفته در طراحی و ظاهر را نیز با افراد خبره این کار بررسی نمایید .

 

  • راه های دسترسی به ویلا ساحلی در محمودآباد : یکی از فاکتورهای مهم برای خرید ویلا ساحلی در محمودآباد مسیر های رسیدن به ویلا است . اهمیت این موضوع از آن جهت است که هر چه راه های رسیدن به ویلا ساحلی در محمودآباد بیشتر و مسیرهای متفاوتی وجود داشته باشد در آینده و رشد منطقه تاثیری شگرف دارد و همچنین علاوه بر حفظ سرمایه باعث توسعه منطقه و همچنین افزایش قیمت ملکتان در آینده نیز می گردد و به این نکته نیز توجه کنید که هرچه سطح اشتغال آن منطقه بیشتر باشد، منطقه از امنیت و آرامش  بالاتری برخوردار است . گروه مشاورین املاک زوجان با کادری ویژه و با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق بهترین گزینه ها را با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه افراد پیشنهاد می دهد .

 

اطلاعات تماس
برچسب ها:
0 دیدگاه