زمین ۶۵۰۰ متری ساحلی محمودآباد سند دار بافت مسکونی

قیمت 25,000,000,000 تومان
  • متراژ زمین:
    6,500 متر
  • نوع سند:
    سند تکبرگ
امکانات
آب
برق
گاز
توضیحات

خرید زمین جنگلی در محمودآباد
اگر تصمیم به خرید زمین جنگلی در محمودآباد دارید ، پیشنهاد می کنیم این نوشته را با دقت کامل مطالعه بفرمائید.
ما سعی کردیم بطور دقیق در مورد خرید این زمین جنگلی در محمودآباد اطلاعات کاملی را منتشر کنیم تا شما خریدار محترم بتوانید با بررسی کامل ، انتخابی شایسته را در شمال کشور داشته باشند.
قدم نخست بمنظور خرید زمین جنگلی در محمودآباد ، با توجه به معیارهای خرید شما، جستجوی مناسب و پیدا کردن چند مورد می باشد. بعد از یافتن چند گزینه برای زمین جنگلی با توجه به معیارهای شخصی تان، زمان آنست که با بررسی جامع و کامل ، بهترین زمین ی جنگلی را انتخاب نمائید.
مشاورین املاک زوجان با توجه به تجریباتشان می توانند در انتخاب گزینه مناسب به شما مشتری گرامی، مشاوره هایی بدهند که مطمئنا بسیار موثر واقع خواهد شد.
لطفا توجه فرمائید که مشاوره های گروه مشاورین املاک زوجان کاملاً بی طرف بوده و براساس موارد اعلام شده از طرف شما مشتری گرامی، این مشاوره های خرید داده می شود، پس تا آنجا که می توانید معیارهای تان را دقیق اعلام فرمایید تا بتوان در کمترین زمان به گزینه مناسب دست پیدا کنیم.
همت گماشته شده است اطلاعات جامع و کاملی در زمینه خرید زمین جنگلی در محمودآباد در وب سایت مشاورین املاک زوجان نوشته شود تا خریداران گرامی بتوانند براحتی به این اطلاعات دسترسی داشته باشند تا بعد از انتخاب گزینه مناسب، بهمراه مشاورین این مجموعه ملک مورد نظر را از نزدیک و حضوری ببینند و خریدی مطمئن را تجربه کنند .

اطلاعات تماس
0 دیدگاه