ویلا باغ در محمود آباد – ۵۰۷۶

قیمت تماس بگیرید
  • متراژ زمین:
    2,861 متر
  • متراژ بنا:
    240 متر
توضیحات

سلام دوست عزیز

مفتخریم که این مطلب را می خوانید.

یکی از محیط هایی که هر شخصی از دیدنش لذت می بره، ویلا باغ یا همون خونه باغ هستش.

مخصوصا اگه تو شمال باشه !

با درختای زیبا و پر میوه و حیاطی وسیع

اگه یه رودخونه اختصاصی هم از کنار این ویلا باغ بگذره که دیگه محشره ……

برای افرادیکه میخواهند مطمئن خرید کنند باید ذکر شود که حریم رودخانه نیز رعایت شده است.

نظرتون در مورد دو تا ویلا تو یک باغ چیه ؟

یکی مخصوص خودتون و دیگری مخصوص مهمان .

ضمنا اگه این مکان با ساحل فاصله چندانی نداشته باشه که دیگه محشره .

اگر این شرایط برایتان مناسب است، حتما این مکان را به شما پیشنهاد می کنیم.

این ویلا باغ متشکل از دو ویلا مجزا به مساحت زیر بنای ۸۰ و ۱۲۰ متر مربع و یک سرایداری ۴۰ متر مربعی در زمینی بمساحت ۲۸۶۰ متر مربع می باشد.

 

مشخصات شهر محمودآباد

شهرها و مناطق زیبای استان های شمالی انتخاب اول گردشگران بوده و از اولویت های اصلی  خرید ویلا هستند .

شهر ساحلی محمودآباد یکی از قشنگ ترین و پر گردشگرترین شهر های استان مازندران می باشد، محمود آباد اولین شهر ساحلی استان مازندران از جاده هراز می باشد که به جهت ساحلی  جلگه ای و سرسبز بودن و همچنین کم بودن فاصله کوه و دریا بسیار توریستی می باشد. شهر محمودآباد با دارا بودن مراکز زیبای رفاهی و گردشگری ، بازار های محلی و بازار ماهی دیدنی و زیبا که زبانزد می باشد و همچنین بعنوان نزدیکترین شهر ساحلی به پایتخت ، وجود فرودگاه توریستی ، نزدیکی به بندر و …  به شهری اکازیون تبدیل شده است .

مناطقی همچون شهرک ساحلی خانه دریا ، شهرک ساحلی قصر دریا ، چهار محل ، حربده ، سیاهرودسر ، دریاسر ، رودپشت ، بیشه کلا ، ملا کلا ، خشت سر ، اهلم و … از مناطق تهرانی نشین این شهر می باشند.

استرس زندگی و فشار های ناشی از زندگی در شهر های بزرگ باعث شده است هموطنان به فکر خرید ویلا ساحلی و جنگلی در محمودآباد باشند تا بتوانند در اوقات فراغت از آرامش و آسایش این شهر زیبا و ساحلی لذت ببرند . در واقع از دلایل اصلی کوچ کردن افراد ساحل زیبا، طبعیت بکر و جاذبه های تفریحی آن است که دلیلی شده است روز به روز افراد زیادی برای خرید ویلا به شمال کشور مهاجرت کنند .

منطقه توریستی محمودآباد و روستاهای اطراف آن امکان خرید هر نوع ویلایی ( ساحلی و جنگلی ) را با هر سلیقه ای فراهم می سازد . قابل توجه است که در گزینه های خرید ، ویلاهای لوکس و لاکچری ساحلی با ویو دریا نیز وجود دارد که تا کنون افراد زیادی به عنوان یک ملک ماندگار از این نوع ویلا ها خریداری کرده اند. از معروفترین شهرهای شمال برای خرید ویلا می توان به محمودآباد، ، سرخرود، بابلسر،  چالوس ، رویان ، متل قو ، نمک آبرود و رامسر اشاره کرد که در میان این شهرها محمودآباد به دلیل بعد مسافت و نزدیکترین شهر ساحلی به پایتخت از سایر رقیبان پیشی گرفته و یکه تاز میدان است .

 

اگر قصد خرید ویلا جنگلی در محمودآباد را دارید با ما همراه شوید

 

  • اختصاص بودجه ی مشخص برای خرید ویلا جنگلی در محمودآباد : اولین قدم برای خرید ویلا جنگلی در محمودآباد جستجوی کافی و اختصاص حداقل و حداکثر بودجه است . با این کار تمامی ویلاهای جنگلی در محمودآباد که کمتر و یا بیشتر از حد مورد انتظا ر شما می باشند به طور خودکار حذف می شوند و در واقع ما جستجوی هدفمندی را تجربه می کنیم و راحت تر به نتیجه خود می رسیم .

 

  • توجه به مواد و متریال بکار رفته در بنای ساختمان و طراحی ویلا جنگلی در محمودآباد : هنگامی که یک ویلا جنگلی در محمودآباد متناسب با بودجه و سلیقه خود را پیدا کردید باید به طراحی ساختمان و زاویه تابش خورشید و جهت وزش باد را نیز در انتخابتان مدنظر قرار دهید و صد البته شهرکی و غیر شهرکی بودن ویلا جنگلی در محمودآباد را نیز مد نظر قرار دهید . در نهایت نیز کیفیت مواد و متریال های به کار رفته در طراحی و ظاهر را نیز با افراد خبره این کار بررسی نمایید .

 

  • راه های دسترسی به ویلا جنگلی در محمودآباد : یکی از فاکتورهای مهم برای خرید ویلا جنگلی در محمودآباد مسیر های رسیدن به ویلا است . اهمیت این موضوع از آن جهت است که هر چه راه های رسیدن به ویلا جنگلی در محمودآباد بیشتر و مسیرهای متفاوتی وجود داشته باشد در آینده و رشد منطقه تاثیری شگرف دارد و همچنین علاوه بر حفظ سرمایه باعث توسعه منطقه و همچنین افزایش قیمت ملکتان در آینده نیز می گردد و به این نکته نیز توجه کنید که هرچه سطح اشتغال آن منطقه بیشتر باشد، منطقه از امنیت و آرامش  بالاتری برخوردار است . گروه مشاورین املاک زوجان با کادری ویژه و با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق بهترین گزینه ها را با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه افراد پیشنهاد می دهد .
اطلاعات تماس
برچسب ها:
0 دیدگاه